Matrevolusjonen er i gang

Etter flere måneder med melk, brød og pasta, er jeg nå i gang med steinalderkost. Det virker som om dette er uvant på kroppen, for jeg har hatt litt vondt i hodet disse to første dagene.

I tillegg til mer vann enn jeg har pleid å drikke, har jeg spist følgende:

Lørdag

  • Makrell i tomat
  • Smoothie med agurk, avokado, spinat, lime, linfrø og kokosolje.
  • En kopp kaffe
  • Svinekotelett med wokede grønnsaker og havsalt

Søndag

  • Smoothie med tomater, agurk, linfrø, kokosolje
  • En kopp kaffe
  • To speilegg (stekt i kokosolje) og salat
  • Laks og wokede grønnsaker med havsalt

5 responses to “Matrevolusjonen er i gang

  1. Hva bruker du som veske i smoothie? Eller trengs ikke det?

  2. Spennende blogg! Gleder meg til å følge deg fremover. Har gått lenge med samme tanker selv, venter litt på den rette anledningen til å hoppe i det:) funderer litt på hvordan jeg skal få m familien (les; mannen i huset)
    Spiser kona di også paleo?

    • Takk for det. Det går jo an å endre kostholdet gradvis også, men selv synes jeg det er enklest med klare regler. Kona spiser det hun vil og har det fint med det, men vi spiser paleo-middag sammen hver dag. Det krever ikke så mye overtalelse når maten er så god! 🙂
      Lykke til, uansett hvordan du gjør det!

Legg igjen en kommentar

