Blodanalyse

Siden mine tidligere tester så langt ikke har gitt noen svar, ville jeg prøve noe alternativt. Ikke for helbredelse (den skal jo komme gjennom maten uansett), men for å se status på kroppen under lupen.

Jeg besøkte mikroskopist og ernæringsspesialist Roger Nyvoll (se Sunnataggen.no) i Oslo, som analyserte blodet mitt med et heftig mikroskop og kamera. Noen av bildene kan du se nedenfor.

Jeg ser fram til en ny analyse etter noen måneder med steinalderkost!

3 responses to “Blodanalyse

  1. Veldig interessant! Hva koster det å ta en sånn analyse?

  2. Terese Liadal

    Dei små gropene på dei raude blodcellene er IKKJE sopp, men en del av normalforma. Dei skal ha konkav form (smultring uten hull). Dette viser seg som ein skugge i mikroskopering. Sjå forøvrig : http://perpelle.wordpress.com/2010/11/27/blodanalyse-en-personlig-erfaring/. Mvh medisinstudenten

Legg igjen en kommentar

