Første handletur

Da har jeg akkurat gjennomført første handletur som steinaldermann. Jeg tok turen til Rema 1000, men utvalget av grønnsaker var noe trist. Jeg hadde mer enn nok fisk og kjøtt i kjøleskapet, så jeg fokuserte på grønnsaker, nøtter og bær.

Resultatet av første matsanking som steinaldermann. Mye grønt, endel nøtter, en pakke økologiske egg, og litt blåbær

Neste gang går jeg kanskje heller hit:

Grønnsaksbutikk på Tøyensenteret

3 responses to “Første handletur

  1. Tilbaketråkk: Etter tre måneder med steinalderkost | steinaldermannen.no

Legg igjen en kommentar

